assortiment.
Op jullie dag wil je alleen maar genieten van elkaar, familie, vrienden en liefde. Wij regelen alles wat verder nodig is zoals stijlvol meubilair, glaswerk en linnen. We leveren op tijd en bouwen op. Na afloop halen we alles weer op en laten we de locatie netjes achter. We denken graag mee over een sfeervolle en praktische opstelling. Van elke zaal, tuin of landgoed maken we jullie bijzondere plek.
Een bruiloft start doorgaans met een welkom, waarbij iedereen een eerste drankje en hapje geserveerd krijgt. Voor de ceremonie kunnen we een sfeervolle setting creëren met passende stoelen of bankjes en subtiele sfeerverlichting. Voor de borrel richten we de ruimte slim in met een gezellige bar en statafels. Met extra koelingen blijft de bar voorzien van voldoende koude drankjes. Voor het diner kun je bijvoorbeeld kiezen voor lange tafels, prachtig tafellinnen, glanzend bestek en glaswerk. Ook een walking dinner zie je steeds vaker. Dat kunnen we verzorgen in een slimme opstelling, zodat er geen ongezellige rijen ontstaan. Waar nodig plaatsen we extra serveerpunten.
We denken graag mee over de opstelling, zodat de ceremonie, borrel, diner én dansvloer naadloos in elkaar overgaan. Neem eens contact met ons op.
Na de ceremonie is de bar vaak het kloppende hart van de bruiloft. Met een praktische opbouw zorgen we dat er voldoende drankjes geschonken kunnen worden en realiseren we een goede plek voor catering en het uitserveren. Minder wachten is simpelweg meer toosten. Als jullie buiten trouwen kies je voor tenten en heaters, om bij wisselvallig weer helemaal voorbereid te zijn. Dus geen zorgen als er een bui langskomt, dat maakt het vaak zelfs extra intiem en gezellig. Laten we samen jullie bruiloft vormgeven, met een sfeervol concept en materialen die voor jullie het best werken. Neem eens contact met ons op voor een verkenning van jullie ideeën. Met altijd een heldere offerte zonder verrassingen achteraf. Samen zorgen we dat alles klopt, jullie hoeven alleen nog maar ja te zeggen.
Onze kracht zit in ontzorgen en styling. We vertalen je wensen naar een concreet event concept. Vanaf de allereerste schets tot de laatste afbouw begeleiden we je in een creatief en goed georganiseerd traject. Tijdens een eerste kennismaking luisteren we naar jouw wensen voor de bruiloft en verkennen we de mogelijkheden van de locatie. Daarna ontwikkelen we een voorstel op maat. Een sfeervol moodboard met kleuren, stijlen en materialen. En technische tekeningen voor de inrichting.
Samen met onze DCRT collega’s ontwikkelen we een stylingplan met meubels, decor, bloemen, signing en licht. En als je wilt ook 3D-visuals of renders voor extra beleving vooraf. Altijd met één aanspreekpunt, korte lijnen en een duidelijke offerte zonder verrassingen achteraf. En helemaal prettig: na afloop bouwen we af, halen we alles op en laten we de locatie netjes achter. Net zo zorgeloos als jullie dag begon, zodat jullie lekker kunnen gaan nagenieten.
We verhuren een uniek assortiment artikelen voor bruiloften en hebben ook een eigen bloembinderij met een team ervaren bloemstylisten. Zo kunnen we bloemstukken creëren die precies passen bij de setting van jouw bruiloft. Van bescheiden tafeldecoraties tot impactvolle eyecatchers, het kan allemaal.
Omdat we een eigen bloembinderij hebben en uit eigen assortiment verhuren, zijn de lijnen kort en kunnen we razendsnel schakelen. Zelfs bij wijzigingen op het allerlaatste moment. We werken met verse bloemen van seizoensgebonden, lokale kwekers. Maar we verhuren ook hoogwaardige zijdebloemen die hergebruikt kunnen worden in nieuwe settings. We verrassen je met een passend idee. Of als je zelf een idee hebt over de styling gaan we graag samen aan tafel. Neem eens vrijblijvend contact met ons op. Bellen is vaak het snelst.
Absoluut. Dat kunnen we van a tot z realiseren, samen met onze collega’s van DCRT: dé creatieve specialisten in event concept en styling op maat. Voor jouw bruiloft creëren we één totaalconcept dat naadloos aansluit op jouw wensen. Vanaf de allereerste schets tot de laatste afbouw begeleiden we je in een creatief en goed georganiseerd traject. Neem vrijblijvend contact met ons, we gaan graag eens aan tafel.
Absoluut. We leveren alle materialen en kunnen ook de complete op- en afbouw van jouw bruiloft verzorgen. En als je wilt gaan we nog een stap verder: samen met onze collega’s van DCRT kunnen we een compleet concept voor jouw bruiloft of feest realiseren. Vanaf de allereerste schets tot de laatste afbouw begeleiden we je in een creatief en goed georganiseerd traject. Ons professionele team zorgt voor sfeer en structuur.
Zeker weten. Broers Verhuur levert dagelijks in alle stadsdelen van Haarlem, Amsterdam en de rest van de Randstad. We zijn een zeer ervaren partij in evenementen verhuur. Dankzij onze efficiënte logistiek en centrale ligging zijn we snel op elke locatie. Voor elk event in het bruisende stadcentrum van Haarlem, een tuinfeest in De Pijp en een zakelijke borrel in Amsterdam-Noord leveren we op tijd en altijd tot op jouw locatie. We bezorgen waar jij het nodig hebt. In regio Haarlem doen we dat voor €40,- en in regio Amsterdam voor €75,-. En bezorgen in een andere regio is uiteraard ook geen enkel probleem, de bezorgkosten worden dan vooraf berekend in de offerte.
Ja, dat doen we ook. We leveren dagelijks in Haarlem en de omliggende wijken en dorpen, zoals het centrum van Haarlem, Schalkwijk, Haarlem-Noord, Parkwijk en Meerwijk. Maar ook in omliggende plaatsen zoals Heemstede, Bloemendaal en Spaarndam, Hoofddorp en Zandvoort. In Amsterdam verzorgen we ook complete partyverhuur op maat in bijvoorbeeld in Oud-Zuid, Slotervaart, Westpoort en andere wijken. Bijna teveel om op te noemen en kort gezegd leveren we in de gehele Randstad. Twijfel je of we jouw locatie kunnen bedienen? Neem eens contact met ons op, dan hebben we direct een antwoord voor je.
Daar durven we heel zelfverzekerd ja op te zeggen. Al ruim 30 jaar zijn we dé specialist in evenementen verhuur in Haarlem en de rest van de Randstad. In 2024 werden we derde bij De Sterkste Schakel Kennemerland in de categorie Dienstverlening Groot Zakelijk. Een mooie erkenning voor onze service en klantgerichtheid waar we heel trots op zijn. De Sterkste Schakel verenigt bedrijven in de regio Rijnland en de regio Kennemerland die service en klantgerichtheid in hun DNA hebben en waarbij dit ook binnen de hele organisatie is doorgevoerd.
Ja, bij ons weet je vooraf snel wat allemaal mogelijk is voor jouw event en wat de kosten zijn. Vraag direct een offerte aan of neem eerst eens contact met ons op voor vrijblijvend advies.